Bu gün kursa yarım saat önce gittim ortalığı süpürdüm toz aldım kursu havalandırdım. Çocuklar geldiğinde tertemiz bir kursa geldiler :)

İki kız kardeş öğrencim var çok sevimliler anneleri de üzerlerine titriyor çocuklarının eğitiminden giyimine davranışlarına kadar farkı görebiliyorsunuz.. Keşke her anne baba böyle ilgili olsalar dün büyük kızını Kur'an'a geçirmiştim annesinden tören yapılmasını istemiş benim temizliğim de isabet oldu..

Annesi uğur böcekli bir pasta ve diğer malzemeleri de almış kursa geldi. Ve Erzincan'a gideceklerini öğrendim.. Onların adına sevindim ama ben sevdiğim öğrencilerimden ayrıldığım için üzüldüm.. Çalışkan ve terbiyeli öğrenciden hangi öğretmen vazgeçebilir ama biz inancımız gereği "hayırlısı" deriz yine herkes yoluna devam eder..

Eve geldim sıcak ve yorgunluk ikindi namazından sonra koltukta uyuya kalmışım..

Bugünü de böyle tamamladım Rabb'im kafirlere fırsat verme ne olur müslüman soykırımı yapıyorlar elbet Senin her şeyden haberin var Sen istemezsen bir yaprak dahi hareket etmez.. Ama biz aciz kaldık ağır imtihanları geçmemizi kolaylaştır zorlaştırma.. amiin..



İnşirah suresinin insanın kalbine ferahlık verdiğini biliyor musunuz?
İslam büyüklerimizin her gün belirli tespih adedince inşirah suresini vird edindiklerini..
Bir araştırın bakalım neler bulacaksınız.. BİR TIKLAYIN
İnşaAllah faydalı olmuşumdur sevgiler..