Vergi dairesinden istifa edince bir fermuar fabrikasının muhasebesinde iş buldu arkadaşım bana..
İşyerindeyim duvarda küçük kara kalem bir resim var.. yukarıdaki resim bana o günümü hatırlattı.. İşyerinin sahibi yahudiydi..
Patronun kızına ben

-bu resmin anlamı nedir diye sordum..

Aslında benim gördüğüm kapalı bir kadın aynı kurtuluş savaşında anadolu kadınlarına benzeyen bir kıyafeti vardı sarılmış bir asker cesedine ağlıyor..

- O yahudi bir anne oğluna ağlıyor dedi
bende çıt yokk..
Bu kadar kin ve nefretini sıcak tutan insanlar..
Bir o kadar da iki yüzlü duygularını asla belli etmezler..
Parmağında bir yüzük vardı tevratmış onunla tuvalete de girerdi hayret ederdim bu nasıl bir inanç..

Onlarda müthiş bir kibir vardır..
Bir insanın yahudi olması ancak ve ancak ana rahminin yahudi olması gerekir derlerdi
- Sizinki gibi "Eşhedü en lailahe illallah.. "dedin mi müslümansın diyerek küçümserlerdi.. Hiç Muhammed (sav) dediklerini de duymadım..

Allahım onların elinde zulüm gören tüm Ümmeti Muhammedi kurtarsın selamete çıkarsın.. Amiin