Bu gün pazar olmasına rağmen sabah 09:30 da uyandım. Kahvaltı derken öğleyi buldu ama oy kullanmaya 14:30 gibi oğlumla beraber gittik. Çok şükür bugünleri de gördük. Başbakanımız artık bir cumhurbaşkanı.. ne diyelim vatana millete hayırlı olsun..
Oy kullandıktan sonra anacığımı ziyaret ettim Allah onu başımdan eksik etmesin o başbakanımız çok sever ve ona Oğlum der dua eder.. Rabbim yar ve yardımcısı olsun..

Akşam ezanı okunduktan sonra DHKP liler molotof atmaya başladılar kazanamadılar ya ancak yakıp yıkmakla birşeyler kazanacaklarını sanıyorlar.. hemen sokaktaki marketler kapanmaya başladı. Tabi herkes canını düşünür bir anda oğlum kapıdan girince rahatladım "molotof atıyorlar derken silah sesleri geldi eve geldim yanlış mermiye hedef medef olurum" dedi "afferin oğluma" dedim on dakika sürmedi polisler geldi ortalık şu an iyi.. ortanca ile büyükte arkadaşlarıyla Allah'a emanetler..

Böyle bir yerde evlat yetiştiriyorum ve talebe okutmaya gayret ediyorum. Allah'ım Senin için çalışanlara başarı ihsan eyle.. Cümle şerlerden koru muhafaza eyle..amiin.. amiin..