11 Ekim 2014 Cumartesi

Anne-babayla Yatan Çocuk

Posted by Özlem Karadeniz on 22:32 with 17 comments

Anaokulu öğretmeni sınıfa sormuş
- Arkadaşlar aranızda annesi ve babasının ortasında yatan var mı?
- Evet.. demiş öğrenciler hep bir ağızdan.
- Peki bu doğru mu?
- Evet öğretmenim..
- Hayır arkadaşlar eğer doğruysa annemizde babamızda annesinin babasının ortasına gidip yatsınlar. Herkes kendi yatağında yatmak zorundadır. Artık büyüdük kendi yataklarımızda yatmak zorundayız..

Tüm öğrencilerin yüzleri allakbullak olmuş hiç akıllarına gelmemiş anne ve babasınında kendi anne ve babasının yanında yatma fikri, birbirlerine ve öğretmenlerine gülerek bakmışlar..
Öğretmenleri onları ikna etmiş ve herbiri kendi yataklarında yatacakları dair tek tek söz vermişler..
İnşaAllah sözlerinde dururlar..

Yukarıdaki öğretmen ben oluyorum =)
Özlem Karadeniz

Tepkiler:

17 yorum:

  1. :):)
    Hocam neden çocuklar annelerinin ve babalarının arasından yatarlar biliyor musun? Çok sevdiklerinden filan değil. Korktuklarından. Ah ne günlerdi onlar. Korkumdan kendi yatağımda yatamazdım. Yattığım zamanda yorganıma/battaniyeme bürünürdüm. :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oldu yazdığın bi dahakine korkmamaları gereken durumlara bi hikayeler anlatayım! Neden korkardın ki!!!

      Sil
    2. Karanlıktan çok korkardım. Kırmızı ışıktan ve karanlığın içinden farklı bir yüz çıkıpta bana bööö demesinde korkardım.

      Sil
    3. Allah sana iyilik güzellikler versin emi =) inşaAllah geçer bi daha geri gelmez o korkuların...
      Ben ablaydım üç kardeşimin hem annesi hem babasıydım. annem babam vardiyeli çalışırlardı.. biz yalnız kalırdık elektrikler kesilirdi ben korkmasınlar diye hatırlıyorum karanlıkta konuşarak gider mum bulurdum.. hiç korkmazdım kendimi büyük hissederdim.. ama şimdi aynı cesaretim yok! Allah öyle bir çocukluk kimseye yaşatmasın çok zoor geçti...hiç çocuk olamadım..

      Sil
    4. Amin ablacığım Allah kimseye senin yaşadığın çocukluğu yaşatmasın. Kardeşlerşnle yalnız başına kalmak, onların sorumluluğunu olmak gerçekten zor.
      Çok şükür korkularım geçti. Bir sorun var ki, kabuslarım. Arada bir geliyorlar mı bana ne? :D Mücadele verdim. Rüyayı gördükten sonra yatağımda durmaya çalıştım. Sorun şu ki artık dayanılmaz hala gelince ağlayıp annemin yanına gelirdim. Ya da odayı terk ederdim. Bir de rüyalarımdan kurtulsam her şey süper aslında. Şu sıralar pek görmüyorum. Ay şom ağzımı açmayayım şimdi ben. :D

      Sil
  2. En ustteki foto en alttaki kediler çoook şekerler. Sözlerinde duracaklarini hiiic sanmiyorum hihihihi :) ben de oyleydim de bi zmanlar heheh:) belki yeni nesil daha akıllıdir :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annelerle dialog içindeyim çok zorlanıyoruz çook.. çok teşekkür ederim canım o şekerleri ben buldummm =)

      Sil
  3. Ay ne güzel yaa,ben okusam bile çalışma şansım olmadı.Ama evde bazen kuzen çocuğudur falan,onlara bakarım,çok eğlenceli. :)

    Bu arada,bu tema hazır mı,kendin mi yaptın,hangisi?Hemen öğreneyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır tema istersen Linkini sana bırakabilirim :)

      Sil
    2. Bu hazır mı? Yoksa kendin mi düzenledin? :)

      Sil
    3. Hazır tema üstte de yazdım istersen linkini bırakabilirim..

      Sil
    4. Özür dilerim,görmemişim. :/ Olur. :) Çok güzel görünüyor.Ama böyle hazır temaları düzenlemede bazen zorlanıyorum. :(

      Sil
    5. Aslı'cım senin blogun teması o kadar güzel ki bence gerek yok ama istersen ben linki vereyim içlerinden beğendiğini ben sana uygularım çok basit çünki =)
      http://www.pickatheme.com/blogger-layouts/browse.php sitenin..

      bu link benimkinin katagori linki
      http://www.pickatheme.com/blogger-layouts/cat.php?id=1

      Buda benim temanın linki
      http://www.pickatheme.com/blogger-layouts/view.php?id=L606087081

      incele :)

      Sil
    6. http://www.pickatheme.com/blogger-layouts/browse.php
      sol sütünda katagoriler var seçebilirsin :)

      Sil
  4. Kimbilir kaç kere duvarları elimle yoklaya yoklaya gidip annemle babamın arasında yatmışımdır hatırlamıyorum bile =) Nazik haklı, korkudan o. Hala kabus gördüm mü soluğu annemle babamın odasında alırım, babam bir yandan annem bir yandan okurken uykuya dalarım =)Hem Allah aşkına sen küçükken hiç anne babanın yanında yatmadın mı? =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiç yatmadım nerde keşke bir kerecik olsaydı da en azından tadını bilirdim.. =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...