28 Ekim 2014 Salı

Aşk ve Yazarlık Mimi

Posted by Özlem Karadeniz on 21:02 with 17 comments

Selamünaleyküm Kitap Notları sahibesi Nazik Tpç canısı beni mimlemiş bu sefer bende mimledim arkadaşlar =))

Mimin konusu bi hayli güzel AŞK/YAZARLIK hakkında fazla uzatmıyım...
Yazar ne demek?
Cesur yürek cesur kalem

Herkes yazar olabilir mi?
Herkes yazar ama herkes yazar olamaz nasibi olan olur

Sen neden yazıyorsun?
Hikaye yazmaya çalışıyorum aslında bir insan inşa etmenin sırlarını vermeye çalışıyorum her hikayenin altında çocuğa neler vermek istediğimi yazarım acizane..

Beğenilmek ve okunmak hoşuna gidiyor değil mi? Sen bundan dolayı yazarlar megoloman olabilir mi?

Beğenilmek kimin hoşuna gitmez ki ❥


Bir yazarla sohbet etmek nasıl bir duygu?

Gerçek bir yazarla sohbet etmediğim için bilemiycem ama bana göre sizlerde o potansiyel olduğuna göre çok güzel bir duygu benim blogumu her gün ziyaret eden yazar arkadaşlarım var

Yazarların cinsiyeti var mıdır? Bu konuda örnek verebilir misin?

Bana göre de yok


Yazmak bir mesele midir, yoksa meşgale mi?
Ruh halime bağlı zaman ve mekana göre değişir..

En sevdiğin yazın hangisi?
Hepsini çok severim evlatlar arasında ayırım yapılır mı =)


Yazdığının anlaşılırlığıyla ilgilenir misin?

Tabi en çok dikkat ettiğim şeylerdendir..



Aşkı nasıl tanımlarsın?
Çok saf duru ve temiz bir sevgi heyecanı, aklın mantığın gidip yerine pembe gözlüklerin takıldığı dünyada ki cennet tabi sonu hüsranla bitmiyecek

 (>‿◠)✌  (>‿◠)✌

▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀█
─██─███─███─██─██─██▄█
─██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█
▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄█


Sen hiç aşık oldun mu?

Ayy olmazmıyım yoksa nerden bilicem bu pembe uçuşları =))

Hayalindeki aşk nasıl bir şey?
Dedimya cennetten uzatılan bir çiçek dalı aşıkların kokladığı ♥♥

Sana aşık olduğunu söyleyen birine nasıl cevap verirsin?
Eğer aşıksam hemen evet derimmm  ✿(✿◠‿◠)

Aşk bir su mudur, içip içip kudurduğun?
Sonsuza kadar bitmeyecek kevser havuzu desek daha doğru (⌒‐⌒)♪

Aşkı bilene, derdi çekene mi sormalı?

Hayır ben yaşadıklarıma bakar akışına bırakırım

Aşkla sevgi karıştırmamalı mıdır?
Karıştırılmazsa biter bunu unutmayın..
(¯`♥´¯)) ✰
.`.¸.´✿¸.•*¨`*•..¸♥


Aşkla vişnenin ne alakası olabilir?

Biz eşimle ilk flört ettiğim yıllarda hep vişne suyu içerdik bi alakası varmış demek ha ha ha =))))


En etkilendiğin aşk filmi hangisi?

Love Story sonunda kız ölünce ne çok ağlamıştımm :(

En hoşunuza giden aşk romanı?

Tutsak

Son olarak aşkta romantizm nasıl olur? En romantik anınız nasıl oldu?
Her yiğidin cevap vereceği bir soru değil.. kişilere göre değişebilir aşkta romantizim anlayışı... en romantik anım eşimle söz yüzüğümüzü başbaşa özel bir kutlamayla takmıştık..


Ben kimi mi mimliyorum (⌒‐⌒)♪

1- hatıra kolleksiyoncusu

2- Nursalkımı

3- Zülal Sena

4-Hayal Mühendisinin Gizli Notları

5- Tuhaf Şeyler dükkanı

Hadi kolay gelsin arkadaşlar =)



Tepkiler:

17 yorum:

  1. Yazilarina evlatlarin gibi bakman cok hos :)
    Allah esinle mutlulugunu daim etsin insallah.Visne suyuyla alakaniza bayildim :)
    Yanitlarini okurken hic sıkılmadim.Anlasilir sade ve oz yazman cok guzel :)
    Mim icin cook tesekkur ederim.Aski hic yasamadigim icin sadece yazar mimini firsat buldugumda yapmaya calisicam.Tekrardan cok tesekkur ederimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah cennet aşklarından ikram etsin.. hazinesinden en güzel aşklardan olur mu :)
      İstediğin mimi cevaplayabilirsin şimdiden teşekkür ederim sevgiler :)
      ღ(。ˆ◡ˆ。)ღ*•.¸¸.•*♡*•.¸ ¸.•* *•.ღ 

      Sil
  2. Eyvah :) Okuyup da bu sorular bana gelse nasıl cevaplarım ki dediğim zor bir mim, hatta iki mim :) Çok teşekkür ediyorum, mutlu oldum :) Aşk mimini yapmasam olmaz mı ki? :) İlk mime çok kafa yoracağım için diğerine yazacak bir şey kalmayacak sanki :P Ve yanıtlarınız çok hoş olmuş, uyarıları dikkate almak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. 。. .✿.。.*゚¨゚✎・ ✿. 。.*゚¨゚✎・ ✿.
      Çok teşekkür ederim mime cevabını merak ediyorum istemediğini yapma canın sağolsun...
      kolay gelsin =)

      。. .✿.。.*゚¨゚✎・ ✿. 。.*゚¨゚✎・ ✿.

      Sil
  3. Herkes yazar ama herkes yazar olamaz diye ne güzel demişsin.Aşık olup evlenmek kadar güzel bir şey yok bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ,¸¸.•*¨*☆.¸¸.•¨*☆,¸¸.•*¨*☆.¸¸.•¨*☆,¸¸.•*¨*☆.¸¸.•¨*☆
      Severek evlenenler bile evliliğini devam ettirebilmek için mücadele veriyor.. zor! bide sevmeden evlenenlere Allah yardım etsin..
      Çok teşekkür ederim.. :)
      ,¸¸.•*¨*☆.¸¸.•¨*☆,¸¸.•*¨*☆.¸¸.•¨*☆,¸¸.•*¨*☆.¸¸.•¨*☆

      Sil
  4. Teşekkür ederim mim için. En kısa sürede yapacağım. Tabi yazarlık mimini. Olmaz mı? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden aşk miminden kaçılıyor ben kaçmadım ama =)))

      Sil
  5. Aşk miminden kaçarsın zannetmiştim. =)
    Tabi ki en sevdiğim mim aşk mimin oldu. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşktan kim kaçabilmiş♥ bende mimi severek cevapladım =))

      Sil
  6. Ben de ödül verdim sana :) http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-aldm-ki-ben.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce üç-dört arkadaştan Dart ödülü aldım teşekkür ederim..=))

      Sil
  7. :) Teşekkürler, bende cevaplayacağım en kısa zamanda.. Mim yapmayalı yıl olacak neredeyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim merakla bekliyorum :))

      Sil
  8. hah haaaa aşktan kaçılmaz diyosun heee :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...