23 Ekim 2014 Perşembe

Blog Keşif Etkinliği Duyurusu

Posted by Özlem Karadeniz on 21:38 with 9 comments
♥♫ ❤  ❤ ♥♫ ♥♫ ❤  ❤ ♥♫ ♥♫ ♥❤  ❤  ♫ ♥♫ ❤  ❤ ♥♫ ♥
Çok güzel bir etkinlik bu.. kitapnotlar.blogspot.com.tr  sahibesi Nazik Tpc tarafından düzenlenen Blog Keşif Etkinliği..

Ve daha çok keşfedilmesi gereken blog olduğunu düşünüyorum. Bu etkinliği destekliyorum..


Bazı şartları var..
Yapmanız gerekenler:
1. Blogunuzun kısa bir tanıtımın yapın ve linkini verin.
2. Eğer isterseniz insatgram, facebook, twitter adresleriniz de yazabilirsiniz. Ben hemen gelirim. :))
3. Aaaa bakın blog keşif etkinliği varmış diye bir post yayınlayabilirsiniz. Şart değil. :)

naziktpc olarak instagram adresimi değiştirdim. Haberiniz ola. :))

Evet arkadaşlar benden duyurmak ve yeni arkadaşlarla tanışmak için sabırsızlanıyorum..  haydi hayırlısı =)))
♥♫ ❤  ❤ ♥♫ ♥♫ ❤  ❤ ♥♫ ♥♫ ♥❤  ❤  ♫ ♥♫ ❤  ❤ ♥♫ ♥
 
Tepkiler:

9 yorum:

  1. Ay sen bir tanesin ya. Ben seni nasıl sevmeyeyim ki. :)
    Ama link vermeden gitmişsin. Eski filan de değilsin.
    Senin yerin ben de bir ayrı. :) Sen, Esen Abla. Bir de bıdığım olan Tuhaf Şeyler Dükkanı.
    Sade ve Derin'i es geçemem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1.   ღ。✫´ ✿
      ˜~✿)/¸.~"✿¸¸✿
      « ҉ »..,« ҉ »..« ҉ »✿💘Kucak dolusu öpücüklü
      ˜~✿)/¸.~"˜¨✿💘 çiçekler SEVGİLER
      ✿.◦'✿ ´**« ҉ »~"˜✿ =)))
      .........):::(......😞
      .......(:::::::).....😃

      Sil
  2. Blog keşif etkinliğiyle geldim banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz şimdi sizin blogtan geliyorum çok güzel =))
      Takibe aldım..

      Sil
  3. Kişisel bir blog ve deneme yazıyorum.
    Ciceklerleyasam.blogspot.com
    instagram hesabım derenv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen benim bloguma atla gel deren. :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Hemde nasıl çok cici..

      (¯`*•.¸ °✿°
      '.( '◕¸◕' ) \l/
      ('').►•◄('')
      (,,,,)(,,,,(,,,,)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...