Sevgili Esen Kız beni mimlemiş çok teşekkür ederim ama ben kimi mimlesem takipçilerimden dileyen cevaplasın.. Çünkü buralarda çok yeniyim :)

Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Bu aralar anaokulumuzun kayıt dönemi stresli geçiyor. Çevremizde çok anaokulu var fiyatta rekabet var eğitimde yok.. keşke tersi olsaydı..


Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Çoook önemi var ahiretin tarlası burası kafayı ve kalbi iyi çalıştırmak lazım ki en güzel makamlarda Allah'a nasıl kavuşulur hesabını şimdiden yapmak lazım..


Kendini bir kenara çekip, düşündüğün oldu mu?
Olmaz mı hep nefsimi sorgularım Allah için mi yaptın? Yoksa desinler için mi?


Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?
Var çok iştahlıyım kilomda çok fazla bir aşırılık yok ama sınırdayım korkuyorum şişmanlıktan..


Bu hafta içinde neler yaşadın?
Bayram haftasıydı genel anlamda tatil olduğu için güzel geçti diyebilirim..



Hayat
Bir defa verilen çok kıymetli bir sermaye..



Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Evet bunu ayrı bir post olarak paylaşmayı düşünüyorum..



Hayattan beklentilerin neler?
Önce sağlık ve imanlı bir hayat beklentim var. Sevmek ve sevilmek, ev almak çünki kiracıyım, sevdiklerimle mutlu olmak, hikaye kitaplarımı yayınlamak isterdim inşaAllah! Bir de blogumunda milyon takipçi =))))))))))))

Sevgi ve muhabbetlerimi gönderiyorum hepinize

O O═══∩═══O O ..........╭╬╮ ◢ -✶_╭▅▇□□█▇▆▅▄▃▂▁(╳)█╮ .......╰═▃_▁∠════▔▔▔ ............╙O ╙O