Selamünaleyküm Canlar
Hayırlı bir hafta dilerim. Muhyiddin İbnü'l Arabi Hazretlerinin kitabından gözlerimi kapatarak kendim için rastgele açtığım bir paragrafı sizlerle paylaşmak istedim gerçekten bana ilaç gibi geldi özellikle altı çizili olan kısımları..

"Yemekte, içmekte haram olan şeylerden korunmak nasıl lazımsa sözlerde de öylece lazımdır. Nasıl bileceğim dersen; şöyle, içine sıkıntı veren, başkasının görmesini, duymasını istemediğin şeyler hep günahtır.  Birde kalbine şek, şüphe veren şeyleri bırak. Kalbinin razı olduğu, hak dediği şeyleri işle. Bu hususta fetvayı kalbine sor. O; sana helal mi yoksa haram mı söyler.

Eğer sorduğun meselede kalbin biraz duraklarsa ondan vazgeç. Peygamber yoluna git. Ve iktisada riayet et. Peygamberlerin adetleri bu idi.
Dünya işlerindepek acele etme. Ahiret işlerini vaktinde tehir etme. Çoluğun çocuğun için çalış. Allah yolunda çalışmış sayılırsın. Hele salavatı şerife çok devam et..  "

Aslında hepsi ilaç gibi geldi bana.. aradabi yaparım nasihat isterim Rabb'imden :)) dini kitaplarımı bazen de Kur'an'ımı açarım rastgele okurum içim ferahlar ne kadar doğru dersen yanlışda olabilir ama beni rahatlatıyor hepinize sevgi ve muhabbetlerimi yolluyorum..