7 Ocak 2015 Çarşamba

Er-Rahman

Posted by Özlem Karadeniz on 15:51 with 6 comments
tasarım bana ait

Er-Rahman (Herkese Hayır ve Rahmet eden)

Günde 298 defa "Ya Rahman" diyen kimse dünya ve ahirette Allah'ın sevgilisi olur.
Ayrıca: Her namazdan sonra 100 defa "Ya RAhman" diyen kimsenin kalbinden gaflet uzaklaşır. (Ben 17 Ağustos depreminden bir süre sonra başlamıştım hala devam ediyorum)

Ruhsal hastalık içersinde olan bir kimse kıldığı namazlardan sonra 33 kere "Ya Rahman" derse içinin daralması geçer.

Not: Kalbinde ve içinde sıkıntınız varsa inşirah suresi okuyun Sevgili Peygamberimiz (sav) ve soyundan gelenler böyle yapardı.. (İnşirah Suresi kısa surelerdendir)

Özlem Karadeniz

Tepkiler:

6 yorum:

  1. Ben bunları bir yere nor edeceğim. :)
    Allah razı olsun. Bu arada mail atabilirim. :)

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun, her güne bir isim, birde şu duru yazılara hoş geldiniz yazısına bayıldım, nasıl yaptın ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya çok hoş olmuş. Bak ben de onu yazacaktım. :)

      Sil
  3. Tuhaf Şeyler Dükkanı ve Nazik Tpc
    Bir sonraki postumda kodu verdim sizde kendinize göre düzenleme yapabilirsiniz teşekkür ederim beğendiğiniz için =)

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun ablacm. Bende de bir Esma-i Hüsna kitapçığı vardı orada ki bilgileri burda okuyup tekrar etmiş oldum sayende :)

    YanıtlaSil
  5. Esen Doğan
    Belkide aynı kitaptır. Allah Razı olsun senden de..:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...