Herkese merhabalar

Ben bugün yüzmeye başladım çoook uzuuun bir zamandan sonra denizde başlayan yüzme maceram bu gün havuzla noktalandı..

Heyecandan kalbim duracak sandım salı-perşembe 11:30-12:30 saatleri arasındaki seanslara gidiyorum ve bugün ilk günümdü..

Evden çıktım sert rüzgarlı bir İstanbul Bahçelievler Yenibosna Zafer Mahallesi ???  karşıladı beni =)

Muhsin Yazıcıoğlu Spor Kompleksinden çıktığımda yağmura yakalandım.. eskiden hatıra deftrelerimiz vardı kenarlarına şöyle yazardık "Yağma be yağmur yer ıslak toprak ıslak maksadın yüzümü gözümü ıslatmak onlar zaten ıslak.." işte diyemedim çok yorgun bitgin bi halde ıslanarak eve geldim..

Kollarım kalkmıyor nedense yer çekiyor.. uyudum dinlendim kas gevşetici hap içtim olmadı, kremini sürdüm yine olmadı, en sonunda zamana bırakmaya kara verdim ha bi de sularımız kesik ıslak bir günde olana bak sen evde bi damla su yok içme suyuyla abdest alabildim..

Söylemeden edemiycem Allah'a ne kadar şükretsem azdır iyi ki  yüzmeye karar vermişim ne kadar ihtiyacım varmış meğer.. sürekli yürüyüş yaparım ama boyun fıtğımdan dolayı kollarım çok zayıf ve ellerimde hissizlik başlamıştı inşA'llah şifa olacak..

Herkese tavsiye ederim spor yapmayı heryerde spor kompleksleri var hanımlar için kapalı tirübün yüzme salonları var Allah Razı olsun devletimizden hizmet edenlerden..

Şükürler olsun Rabbime verdiği nimetler için...
Selam ve dua ile