Herkese merhabalar hayvanları çok severim onlara karşı çok büyük bir merhametim vardır.. Yavru ördeklere bayıldım tavuklar gelince kaçıştılar çok güzel karpuz yiyorlardı çekene kadar.. :)
İnek yeni yavrulamış bir akraba ziyareti benimki.. Hayvanı gördüğüm an ilk tepkim "hayatımda bu kadar zayıf bir inek görmedim" dedim sahibi "yeni yavruladı" dedi ama hemen ahırın kapısını kapattı. Bende annemle telefonla görüşürken aklıma geldi sordum"yeni doğum yapan inek çok mu zayıf olur?" annemin cevabı "hayır hayvanı aç bırakıyorlardır" diye çok üzüldü ağzına geleni söyledi.. Bende "fotoğrafını çektim gelince sana gösteririm dedim" tamam dedi..

Arkadaki inek doğum yapmadı ama o da çok zayıf.. Bu hayvanları nasıl aç bırakıp işkence yapıyorsa Allah da azap edecek çünkü hayvanlar dahi insandan hak alacakları o gün çook dehşetli olacak.. Allah'ım kul hakkından sana sığınırım..

Kul hakkı demek sadece insan hakkı demek değildir. İnsan, hayvan, bitkiler yani tüm canlılar bizlerden hak isteyecekleri o şidetli mahşer gününde Allah'ım sevdiği kulların haklarını hazinesinden ikram edecek.. Dilerim o kullardan oluruz.. Tabi dünya ibadetlerimizi O'nun yüce hazinesine gönderirsek.. Ben gönderiyorum her duamın sonunda mutlaka "Allah'ım hazinene gönderiyorum darda zorda kaldığımda ikram eyle" diye dua ederim...

Allah'ım cümlemize iyilikler güzellikler ikram eylesin..sevgiyle kalın can dostlar :)