Şakanın da böylesi yapılır mı demeyin her öğretmenin değişik yöntemleri vardır bende kendi yöntemlerimi kullanıyorum :))))

Her gün öğrencilerimle resim çizer veya boyama yaparız bende her gün onlara kız resmi çizerim.

 O resimlerimden biriside bu :) Çok ididalı değil ama yinede beni dinlendiriyor resim yapmak..

 Öğrencilerimden bir tanesi hep canavar resimleri çiziyor ama her defasında değişik değişik canavarlar :)
Çocuklara,
- Biliyor musunuz çizdiğimiz resimler mahşer günününde yanımıza gelecek bana can ver diyecekler. deyince hepsi başını kaldırdı bana baktı..
- Ama hocam sizde çiziyorsunuz!!!
- Dikkat etmediniz mi ben resimleri hep yarım insan yapıyorum mahşerde canlanmasınlar diye..
- Ondan mı hep kız resimlerini sadece yüzden yapıyorsun dediler.
- Evet dedim..Çünkü mahşer günü canlanmazlar.. Emir düşünsün hep canavar çiziyor bi düşünsenize bütün canavarları Emir'e saldırıyorlar "bana can ver bana can ver " diye :)
Emir bi anda bana bakışları değişti "gerçekten mi?" bende bir kahkaha :)))
bütün çocuklarda benimle beraber gülmekten kırıldık :)
- Canlanmıyacak şekilde bir yerini eksik yaparsın olmaz mı mesala ağzını çizme veya burnunu :)
- Ollleyyy!
- :))

Çok hoş zaman geçiriyoruz hem öğreniyoruz hemde öğretiyoruz. Rabbime şükürler olsun verdiği tüm nimetler için :)

Resim çizmek ile ilgili rivayetleri merak ediyorsanız  TIK