Selamünaleyküm
Benim kapı sohpetlerim vardır ilaç gibidir hem bana hem karşımdakine..
Hangi kapı derseniz kursumun kapısı öğrencilerin velileri evladını bırakırken veya alırken iki üç dakikalık muhabbettir ama hem bana hem onlara ilaçtır..
Bazen ağzımdan çıkan söze bende şaşırırım kendi derdime dermandır o kelimeler..

Bir velimiz kızını almaya geldiğinde kızı benim yanaklarımdan öptü annesi de "nerde biz olacaktık hocalarımıza yanaşamazdık çekinirdik" dedi.. Ben  hemen orada gereken mesajı çocuğa vermem gerekir ayakkabısını giyerken beni iyi dinlediğini de bilirim..

Allah (cc) Sevgili Peygamber Efendimiz (sav) "Çevrene yumuşak ol yoksa yalnız kalırsın.. aklına geleni söylemek günah olarak sana yeter.." buyurmadı mı? Bizler yumuşak olmak zorundayız dedikten sonra kısık bir sesle anneye;
Ben kızınıza da söyledim. Arkadaşlarımıza yumuşak ve hoşgörülü davranmalıyız yoksa arkadaşsız kalırız..

Annesi hemen ne demek istediğimi anladı ve kızını nasıl motive etmesi gerektiğini..

Kızımız 9 yaşında ve arkadaşlarına çok sert davrandığını hatta sürekli emrivaki konuştuğunu fark ettiğimde sınıfa sohbetler verdim inanın çocuklar çok çabuk kendilerini düzeltiyorlar yeter ki onlara doğruyu incitmeden sevgiyle anlatabilen birisi çıksın karşılarına..

Sonuç olarak çocuklar birbirlerine daha seviyeli duyarlı davranmaya başladılar. Sorunları olduklarında gelip söylediler çözüm üretirken ailelerden mutlaka yardım alıyorum..

Kursumda ki öğrencilerime peygamber ahlakı vermeye çalışıyorum tabi önce kendimi düzeltmeye çalışarak Rabbim ümmeti Muhammede peygamber ahlakı  versin. Amiiin..

Çok eksiklerimiz var çoook önce Sevgili Peygamberimiz (sav) ahlakını öğrenmek her müslümana Allah en kısa zamanda nasip etsin..

Allahım Senin Rızanı cümlemize nasip et..amiin..