Bir Yatak Duasını Öğretmek için Canlandırma Yaparak anlattığım Hikaye



Bir varmış bir yokmuş paşa isminde minik bir köpek varmış sahibi olan küçük Melek ona her akşam hikaye okurmuş..
Bu akşam Paşa'ya okuduğu hikaye çok komikmiş Paşa havlayarak gülüyormuş.. Tabii küçük Melek bunun farkında hikayeye kendiside komiklikler ekliyormuş el yüz mimikleriyle beraber çok hoş vakit geçiriyormuşlar..




Hikayede küçük bir kızın okulda yaptığı yaramazlıkları anlatıyormuş..
Bu kız birazda kavgacıymış sonunda olanlar olmuş kötü şakalar yaptığı çocuklar biraraya gelip buna kötü şaka yapmışlar..

Meleğin annesi onların gülüşüp havlamasını merak etmiş,
"Neler oluyor Melek neden paşa havlayıp duruyor.."
Melek gülerek:
"Anneciğim ben ona hikaye okuyorum komiklikler yapıyorum o da mutlu oluyor.
"Ne okuyorsun ben de dinliyebilir miyim?"
Melek
"Evet anneciğim aramıza katılırsan çok memnun oluruz değil mi Paşa ?
Paşa
"Hev hev" evet der gibi havlayınca
Melek
"Evet anneciğim sen de aramıza katılabilirsin.." demiş annesi de odaya gelip bir kenara oturmuş.."
Melek başlamış anlatmaya..
"Yaramaz kız tam sınıfa giriyordu ki köşede saklanan arkadaşı ona "buuum" diye birden önüne atlamış" deyince paşa başlamış "hev hev" annesi "ha ha ha" çünkü Melek okurken gerçekten canlandırma yapıyormuş annesinin de çok hoşuna gitmiş..

Melek böylece hikayede canlandırma yaparak bitene kadar devam etmiş ve çok eğlenmişler daha sonra artık uyku vakti geldiğini annesi hatırlatınca hazırlıklara başlamış.
Dişlerini fırçalamış odasını toparlamış giysilerini çıkarıp pijamalarını giymiş ve yatak duasını yapmış

"Euzubillahhimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
ALLAH'IM Yattım sağıma, Döndüm soluma, Dayandım Allah'ıma, Melekler şahid olsun, dinime ve imanıma yattım Allah kaldır beni, rahmetine daldır beni, can bedenden çıkarken, iman ile gönder beni. Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abduhu ve Rasuluhü..Sabah namazına kaldır beni. "
Anaokulunda öğrendiği günden beri her gece bu duayı yaparmış. Paşa'da ona "hev hev" amin der gibiymiş..
İyi akşamlar hayırlı rüyalar çocuklar

Not: Ben bu hikayeyi sınıfa canlandırma yaparak anlattım paşanın havladığı yerlerde havladım çocuklar sınıfta gülmekten kırıldırlar.. Onlarda havlayarak eşlik ettiler ve çok mutlu oldular..