8 Kasım 2014 Cumartesi

Kitap Mimine Cevap =))

Posted by Özlem Karadeniz on 00:03 with 7 comments


Sevgili Deep beni mimlemiş ben ilk defa böyle bir mimle karşılaştım ve severek cevapladım..

Siz değil önce ben kendi halime güldüm =)) ne yapayım bir türlü hatırlayamadım yaşlandım mı ne hafıza gitmiş ama durumu iyi kurtardım di mi ♥♫ ♥

       Ölüm Sonrası Hayat♥♫ ♥ Burhan Bozgeyik
  beyaZ Diş♥♫ ♥Jack London
      oLiver  Twist ♥♫ ♥ Charles Dickens
     sEfiller  ♥♫ ♥ Victor Hugo
      Mesnevi'den Hikayeler ♥♫ ♥Mevlâna Celaleddini Rumi

Bu mimi okuyan herkesi mimledim ben üstümden attım malda yalan mimmde yalan şimdi birazda siz oylanın..

¯\_(ツ)_/¯

Tepkiler:

7 yorum:

  1. Aaa ne güzel mimmiş, hemen yapıyim =D

    YanıtlaSil
  2. Mimin içeriğini anlayamadııım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi adınız veya blog adınızın başharflerine uygun okuduğunuz kitapların isimlerini yazacaksınız ben başharflerine uyduramayınca biraz muziplik oldu diğer harflerine göre yaptım =))

      Sil
  3. hah haaa çok tatlı kiiii yaaaa ama son satırın :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...