8 Kasım 2014 Cumartesi

Yeni Blogum GÖRSEL DUNYAM

Posted by Özlem Karadeniz on 22:14 with 8 comments


Selamünaleykum
Stresli zamanlarımda resimle sanatla ilgilenmek beni rahatlatan meşguliyetlerin başında gelir. Geçtiğimiz on gün hayatımın kırılma hatta depremleri yaşadığım bir dönemiydi..

Dayanamadım bir blog daha açtım  http://gorseldunyam.blogspot.com.tr/  hazırladığım header ve arkaplanlar, kendi hazırladığım yazılı sözlü kartlar, çok sevdiğim anime, manga ve sevdiğim gifleri yayınlıyorum.. Baya rahatlattı beni.. ama gündüz kursta ağlama nöbetlerim oldu yerli yersiz :((

Dileyen arkadaşlar hazırladıklarımdan şimdilik ücretsiz alabilirler hatta blog isimlerini de ben header üzerine hazırlayabilirim.. bir teşekkür yorumu.. Allah Razı olsun demeniz yeterli.. bende kendimi geliştiriyorum =))

Allah'ım kimseyi sevdikleriyle ve nefsiyle imtihan etmesin çok zor..


Tepkiler:

8 yorum:

  1. Amin... Umarım geçici bir şeydir, gönlünüze ferahlık versin Rabbim...
    Yeni blogunuz da hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Ay ben bu blogu çok seviyorum ama biraz iç karartıcı değil mi? :))
    Sen niye ağlıyorsun ki ya. :( Arada bir iç mi döküyoruz ne yapıyoruz. Sebepsizce geliyorlar. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendekiler bugünlerde hiç gitmiyorlar nedense =))))))))))))))))))))

      Sil
  3. Özleeem? Ne oldu kii? Nye ağladın seeen? :(((((((

    YanıtlaSil
  4. Yeni blogunuz hayırlı uğurlu olsun. Ayrıca sayfanızda ki müziği de çok beğendim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...