Selamünaleyküm,
Herkese hayırlı bir hafta diliyorum yazımın başlığını bir anaokulu öğretmeni olarak yazdım bende gülüyorum ama maalesef aşk meşk işleri anaokulu seviyesine kadar inmiş durumda :)

Çocuklar havalar güzelleştikçe okula gelmek istemiyorlar annelerine "çıkışta beni parka götürücen dimi" diye söz aldıktan sonra içeri giriyorlar.. Partilerimizi çoğalttık :)

Uzmanlara göre bir çocuk anne-babasından ayrı bir odada bilgisayar ile yanlız kalmamalı ve girdiği sitelere filmlere dikkat edilmeli..
Bir öğrencimizde aşk takıntısı başladı.. arkadaşlarında ki her hareketi aşk olarak yorumluyor henüz beş yaşında ve şu şuna aşık, bu buna aşık demeye başladı...

Sonunda velilerden birinden rahatsız edici bir tepki aldık.. Sorunlu öğrencinin velisi ile görüşme sonundaki tespitlerimi sizlerle paylaşıyorum.. 
Babanın öğrencimize oteritede biraz gevşek davrandığını erkek çocuk diye şımartıldığını öğrendim ve çok üzüldüm tüm geleceğini karartığının farkında mı acaba?
 
Çocuk kendi odasında yedi yaşında ablasıyla beraber Kiraz Mevsimi'ni seyrediyormuş aile seyretmiyor! tabi ben tepkimi gösterdim böyle bir cinayete nasıl müsaade edersiniz yani cinsel eğitimin bile belirli bir yaşı vardır. Çocuklara Hababam Sınıfı bile seyrettirilmemeli çünkü sınıftaki kız arkadaşlarına sevgili gözüyle bakıyorlar..
Sonuç olarak çocuğunun okulda sorunlarda kaynak olduğunu öğrenince ceza olarak bir süre okula göndermemeye karar verdi. Ve okulda aşk olayları bitti..İnanılır gibi değil! çocuklar artık beraber oynuyorlar ve ters bi durum yok..

Hani derlerya her koyun kendi bacağından asılır diye..Demek ki kokusuda çevresini etkiler ve rahatsız edermiş. Bence birbirimize olan sorumluluklarımız o kadar hashaski dünyamızı yaktığı gibi ahiretimizide yakabilir bilemeden başkalarınada sebep olabiliriz..

Hayırlara vesile olmak duasıyla Allah'a emanet olun Sevgi ve Muhabbetle kalın dostlarım..